AdProfit-kilpailussa on nyt kolme sarjaa

Tärkein suomalainen tuloksellisuutta mittaava mainosalan kilpailu AdProfit uudistuu. Mukana on nyt kolme samanarvoista sarjaa: Vuoden paras kampanja, Vuoden paras lanseeraus ja uutena Paras yhteiskunnallinen kampanja. Kilpailun deadline on 15.12.2010.

AdProfit-kilpailussa on tarjolla kolme ykkössijaa. Vuoden paras kampanja -sarjassa kilpailevat markkinoilla jo olevat tuotteet, palvelut, merkit ja yritykset. Vuoden paras lanseeraus -sarjaan osallistuvat uutuustuotteet, -palvelut, merkit ja uudet yritykset. Paras yhteiskunnallinen kampanja -sarjaan voivat osallistua kaikki kansalaisten hyvinvointia lisäävät ja/tai yhteiskuntaa hyödyttävät voittoa tavoittelemattomat lanseeraukset ja kampanjat. Ilmoittautumisaika päättyy joulukuun 15. päivänä. Osallistua voivat kaikki 15.9.2009-15.9.2010 välisenä aikana toteutetut kampanjat.

Jo pääsy AdProfit-shortlistalle on merkittävä saavutus, sillä esituomaristo nostaa listalle vain kolmesta viiteen kampanjaa kaikista sarjoista. Nämä julkaistaan myöhemmin tuloksellista mainontaa esittelevässä AdProfit-kirjassa.

AdProfit-kilpailun shortlistan valitsee kolme alan ammattilaisista koostuvaa esituomaristoa. Lopulliset voittajat valitsee ylituomaristo, jonka kuusi varsinaista ja kuusi varajäsentä edustavat mainostajia, mediatoimistoja, opetusta, mainostoimistoja, tutkimusta ja medioita.Ylituomariston puheenjohtajana on Mainostajien Liiton puheenjohtaja, toimitusjohtaja Tapio Pajuharju, Lumene Oy. Tulokset julkistetaan 31.3.2011. Viime vuoden AdProfit-voittajat olivat Snellman ja Kiinteistömaailma.

Kilpailun järjestää Mainostajien Liitto.

Lisätietoja:

Mainostajien Liitto, toimitusjohtaja Ritva Hanski-Pitkäkoski,
p. (09) 6860 8417, 040 508 0607,

Mainostajien Liitto, koulutuspäällikkö Anneli Seitsonen-Ceder,
p. (09) 6860 8415, 040 535 3949,

Marketing Finland logo

Yhteistyössä:

Sulje