Short-lista 2019

Vuoden paras kampanja

SOK: Prisma: Suomu nousuun – kuinka kalavallankumous ui suomalaisten ostoskoreihin (TWBA\Helsinki ja Carat)
FOOD FOLK SUOMI OY/MC DONALD’S: Niille, jotka eivät syö mäkkärissä (NORD DDB Helsinki Oy ja OMD Finland Oy)
HOK-ELANTO: S-market – Suomen suurin luomukauppa (TWBA\Helsinki ja Carat)
KOJAMO OYJ: Lumo – Oma koti, jota ei tarvitse omistaa (Bob the Robot ja Toinen PHD)

Vuoden paras yhteiskunnallinen kampanja

SUOMEN MIELENTERVEYSSEURA: #mitäkuuluu / Selviytyneiden Galleria (Bob the Robot ja Bob the Robot Engage)
IF VAHINKOVAKUUTUS OYJ: If Keltanokat (If Creative Agency ja OMD)

Vuoden paras B2B kampanja

LINDSTRÖM OY: Lindström Lounge (Roger Studio ja Drum)
MANTSINEN&NESTE: Zero Exclusion (Kurio ja MKTG)

Juniorisarja

Santeri Sirén: What does family mean to you
Jesse Lindsberg: Be part of the solution
Reetta Järvelin & Henna Saarela: Salaa sankari
Otto Lehkosuo & Jan Kuivalainen: Eteenpäin
Oona Kansi & Sara Kannasvuo: Viimeisen päälle arkinen
Aisha Ahmed & Tytti Kinnunen: Link up with Lindström

 

Kaikkien sarjojen voittajat julkaistaan 16.6.2020 klo 15.00 virtuaalisessa palkintojenjakotilaisuudessa.

Marketing Finland logo

Yhteistyössä:

Sulje