AdProfit on markkinoinnin mestaruuskilpailu, jossa tulokset ratkaisevat.

Tulokset ovat markkinoinnin tärkein mittari
AdProfit-mittaristoa ja kampanjakuvausta on jalostettu viemään markkinointia entistä tuloksellisemmaksi. Tuloksellisuuden mittaaminen on haastavaa töiden erilaisuuden vuoksi, varsinkin jos samalle viivalle asetetaan lyhyt verkkokampanja tai monikanavainen laaja mediakampanja. Niinpä yksittäiset kampanjat ja lanseeraukset otetaan huomioon osana koko markkinointistrategiaa.

Kunniaa aina shortlistalta finaaliin saakka
AdProfit-kilpailun pääsarjoissa pääsy shortlistalle on merkittävä saavutus, sillä esituomaristot nostavat listalle vain noin kolmesta viiteen kampanjaa kaikista sarjoista. AdProfit-kilpailun shortlistan ja voittajat valitsee alan ammattilaisista koostuvaa tuomaristo, johon kutsutaan vuosittain edustaja mainostajien, mainostoimistojen, mediasuunnittelun, tutkimuksen, opetuksen sekä median puolelta.

Kilpailun järjestäjä
Vuoden 2019 kilpailun järjestää Marketing Finland.

Marketing Finland logo

Yhteistyössä: