Short-lista 2018

Vuoden paras lanseeraus

Elokuvaosakeyhtiö Suomi 2017: Uusi Tuntematon – yksi elokuva, monta ennätystä (hasan & partners) 
Estrella Oy: Estrella Linssisipsit – Linssit huurussa? 100% täyttä makua, 200% yli myyntitavoitteiden (Supersuper Oy, GroupM Finland Oy/Wavemaker)
Tokmanni: BRÜCKE – työkalubrändi johon suomalaiset rakastuivat (Bob the Robot)

Vuoden paras kampanja

Cloetta Suomi: Tupla Hungry for Adventure: Space Expedition (hasan & partners)
Fazer Leipomot: Hyvä mies – Reissumies (Mainostoimisto FOLK)
HOK-Elanto: Alepa Korttelitoive (SOK Media, Carat Finland)
Lidl: Korttikampanja (Mainostoimisto FOLK)
Oy Hartwall Ab: Vuoden harmain päivä (Bob the Robot)
Valio: Valio PROfeel –  Ruoki tavoitteitasi (Bob the Robot)
VR: Aikaa Yhteisellä Matkalla (Republic of Communications)

Vuoden paras yhteiskunnallinen kampanja

Suomen Mielenterveysseura: #mitäkuuluu (Bob the Robot)
Syöpäsäätiö: Meissä on voimaa (dynamo&son)

 

Ylituomaristo tekee päätöksensä voittajista (max.1/sarja) 13. toukokuuta. Voittajat julkistetaan palkintojenjakotilaisuudessa torstaina 28.5. klo 16.00. Tarkemmat tiedot tilaisuudesta ilmoitetaan lähempänä tapahtumaa.

Juniorisarjan short-lista julkaistaan 20. toukokuuta. 

Marketing Finland logo

Yhteistyössä: