Shortlistalle 12 työtä

  • Post author:
  • Post category:Uutiset

Tuloksellisuutta ja vaikuttavuutta palkitsevan AdProfit-kilpailun shortlista on valittu. Kisaan osallistui yhteensä 46 työtä. Esituomaristojen arviointiprosessin jälkeen voitosta kilpailee 12 kampanjaa kolmessa eri sarjassa. Lopulliset tulokset julkistetaan 21. maaliskuuta.

Loppukilpailussa ovat seuraavat työt: 

Paras lanseeraus:

Algol Pharma: Ripulilääke Precosan onnistumisen resepti (Zeeland, Voitto)

Finnkino: Diktaattori-elokuvan lanseeraus (Dagmar)

Hartwall: Happy Joe – the Happiest Launch of the Year (King, Carat)

Sinebrychoff: Garage Hard Lemonade -lanseeraus (Mainostoimisto Sherpa, ToinenPHD)

ST1: Käteisalennuskortti-lanseeraus (N2 Marketing, ToinenPHD)

Paras kampanja:

Fazer Leipomot: Oululainen – rehellistä suomalaista leipää (Sek & Grey, Dagmar)

Finnair: Finnair Lähtöhinnat (Sek & Grey, ToinenPHD)

Elisa/Saunalahti: Tapaus Kristal (Bob Helsinki, Virta Communications)

Lahden Pelicans: Pelicans vahvempana kuin koskaan (Ilme)

Paras yhteiskunnallinen kampanja:

A-Klinikkasäätiö: Lasinen lapsuus ”Hirviöt” -kampanja (Havas Worldwide Helsinki)

Helsingin seurakuntayhtymä: Kampin kappeli (Dynamo Advertising)

WRAPA Nigeria: Nigeria Countdown (Kurio, M4ID, Into-Digital)
(more…)

Continue ReadingShortlistalle 12 työtä
Marketing Finland logo

Yhteistyössä: