Taso Juniorisarjassa huikea

  • Post author:
  • Post category:Uutiset

Tämänkertaisessa AdProfitissa oli ensimmäistä kertaa mukana juniorisarja. Kun muissa sarjoissa kisasivat jo toteutetut kampanjat, 20–29-vuotiaiden suunnittelijoiden ja opiskelijoiden sarja lähti uudesta, aidosta briefistä, jossa tehtävänä oli laatia kampanja Helsingin Sanomille.…

Continue ReadingTaso Juniorisarjassa huikea

Tuloksellisuus pääosassa – mittarointia kehitetty Aalto-yliopiston kanssa

  • Post author:
  • Post category:Uutiset

AdProfit on kilpailu, jossa tulokset ratkaisevat. Erilaisten toteutusten tuloksellisuuden mittaaminen on haastavaa, esimerkiksi jos samalle viivalle laitetaan lyhyt verkkokampanja tai monikanavainen laaja mediakampanja. AdProfitissa arvioidaan töiden tuloksellisuutta niille asetettuihin tavoitteisiin peilaten. Tänä vuonna uutta on Aalto-yliopiston kanssa tuomaristolle kehitetty uudenlainen kriteeristö, jolla kampanjoiden tuloksellisuutta voidaan arvioida selkeämmin ja vertailukelpoisemmin. Se ottaa huomioon myös yksittäisen kampanjan tai lanseerauksen osana koko yrityksen markkinointistrategiaa ja liiketoiminnallista kokonaisuutta, joka avaa uusia menestymisen mahdollisuuksia tulevaisuudessa.

Continue ReadingTuloksellisuus pääosassa – mittarointia kehitetty Aalto-yliopiston kanssa

Uudessa AdProfit-sarjassa juniorit pääsevät näyttämään kykynsä

  • Post author:
  • Post category:Uutiset

Tuttujen kolmen kilpailusarjan lisäksi AdProfit-kilpailussa on nyt myös juniorisarja. Kun muissa sarjoissa kisaavat jo toteutetut kampanjat, juniorisarja lähtee liikkeelle uudesta, aidosta suunnittelubriefistä. Kilpailu on tarkoitettu 20–29-vuotiaille markkinoinnin ja visuaalisen viestinnän opiskelijoille sekä jo työelämässä mukana oleville nuorille suunnittelijoille. Kilpailu käynnistyy 15.11.2012, jolloin brief julkaistaan. Deadline töiden palautukselle on 15.1.2013.

Continue ReadingUudessa AdProfit-sarjassa juniorit pääsevät näyttämään kykynsä
Marketing Finland logo

Yhteistyössä: