AdProfit on mainostajien mestaruuskilpailu, jossa tulokset ratkaisevat.

Tulokset ovat mainonnan tärkein mittari
AdProfit-mittaristoa ja kampanjakuvausta on jalostettu viemään markkinointia entistä tuloksellisemmaksi. Tuloksellisuuden mittaaminen on haastavaa töiden erilaisuuden vuoksi, varsinkin jos samalle viivalle asetetaan lyhyt verkkokampanja tai monikanavainen laaja mediakampanja. Niinpä yksittäiset kampanjat ja lanseeraukset otetaan huomioon osana koko markkinointistrategiaa.

Kunniaa aina shortlistalta finaaliin saakka
AdProfit-kilpailun pääsarjoissa pääsy shortlistalle on merkittävä saavutus, sillä esituomaristot nostavat listalle vain noin kolmesta viiteen kampanjaa kaikista sarjoista. AdProfit-kilpailun shortlistan valitsee kolme alan ammattilaisista koostuvaa esituomaristoa. Lopulliset AdProfit-voittajat valitsee ylituomaristo, johon kutsutaan vuosittain edustaja mainostajien, mainostoimistojen, mediasuunnittelun, tutkimuksen, opetuksen sekä median puolelta.

Kilpailun järjestäjä
Vuoden 2017 kilpailun järjestää Mainostajien Liitto.


AdProfit – tuloksellista mainontaa 2014-2015 on julkaistu!

Tutustu
mainonnan parhaisiin menestysresepteihin!

Tutustu ja tilaa >