Tuloksellisuus pääosassa – mittarointia kehitetty Aalto-yliopiston kanssa

  • Post author:
  • Post category:Uutiset

AdProfit on kilpailu, jossa tulokset ratkaisevat. Erilaisten toteutusten tuloksellisuuden mittaaminen on haastavaa, esimerkiksi jos samalle viivalle laitetaan lyhyt verkkokampanja tai monikanavainen laaja mediakampanja. AdProfitissa arvioidaan töiden tuloksellisuutta niille asetettuihin tavoitteisiin peilaten. Tänä vuonna uutta on Aalto-yliopiston kanssa tuomaristolle kehitetty uudenlainen kriteeristö, jolla kampanjoiden tuloksellisuutta voidaan arvioida selkeämmin ja vertailukelpoisemmin. Se ottaa huomioon myös yksittäisen kampanjan tai lanseerauksen osana koko yrityksen markkinointistrategiaa ja liiketoiminnallista kokonaisuutta, joka avaa uusia menestymisen mahdollisuuksia tulevaisuudessa.

 

 

Marketing Finland logo

Yhteistyössä: